Lokalna komunikacja bezprzewodowa = znacznie lepsza opieka nad seniorami
Wsparcie dla personeluPodczas jednej zmiany każda pielęgniarka i pomoc pielęgniarska przemierzają przeciętnie dystans sześciu kilometrów, co zajmuje im około półtorej godziny. A większość tej „bieganiny” jest niepotrzebna. Skrócenie czasu reakcji dzięki bezprzewodowemu systemowi Ascom pozwala zaoszczędzić co najmniej 65% tego czasu i przeznaczyć go na właściwą pracę, zamiast na „bieganie”.
Kontrola. Opiekunowie otrzymuje wezwania podopiecznych w formie wiadomości tekstowej prosto na swój telefon. W ten sposób dokładnie wiedzą, kto potrzebuje ich pomocy. Proste prośby mogą zostać spełnione natychmiast; inne mogą wymagać wezwania wsparcia osoby trzeciej. Jeżeli opiekun nie jest w stanie zareagować na wezwanie, może ono zostać szybko przekazane innemu pracownikowi, aby zapewnić tym samym odpowiednio szybką reakcję. Mniej stresu. Drastycznie zmniejszona ilość zbędnego chodzenia przekłada się na spokojniejsze, bardziej produktywne środowisko pracy. Wartościowy czas zyskuje się także poprzez wykorzystanie funkcji zdalnego otwierania drzwi czy lokalizowania zaopatrzonych w nadajniki radiowe urządzeń, takich jak wózki inwalidzkie czy chodziki. Zwiększone bezpieczeństwo. Dziêki przenośnemu terminalowi, pracownik może w jednej chwili skontaktować się z innymi. Aby w razie wypadku wezwać pielęgniarkę, lekarza, opiekuna, sanitariusza lub pracownika ochrony, wystarczy nacisnąć jeden przycisk telefonu / pagera. |
Gwarancja dla podopiecznychByć może największą korzyścią dla podopiecznych jest ich przekonanie o stałej opiece i szybkiej reakcji personelu w razie potrzeby. Mają oni pewność, że każda prośba o pomoc trafi do odpowiedniej osoby i spotka się z właściwą reakcją.
Bezpieczeństwo fizyczne. Wezwania od podopiecznych są kierowane do właściwej osoby, np. pielęgniarki lub opiekuna. Nikt nie traci czasu i wiadomo jest, kto czeka na pomoc. Możliwe jest zainstalowanie czujników w wybranych miejscach i na odpowiednich urządzeniach w pokojach podopiecznych (np. maty podłogowe). Alarm uruchomiony przez taki czujnik trafi bezpośrednio do personelu, zwiększając tym samym bezpieczeństwo podopiecznych. Spokój podopiecznych. Wezwania od podopiecznych, zamiast być ogłaszane głośnym dzwonkiem i światełkami na korytarzu, pojawiają się dyskretnie na urządzeniu bezprzewodowym odpowiedniego opiekuna. Zapewnia to wszystkim spokój, podopieczni czują się bardziej jak w domu. Zwiększona mobilność podopiecznych. Urządzenia w formie bransoletki albo zawieszki na szyję przyczyniają się do zwiększenia mobilności podopiecznych. Mogą oni w pełni korzystąć z zajęć terapeutycznych i rekreacyjnych nie tracąc możliwości wezwania pomocy. Funkcja kontroli przemieszczania się podopiecznych cierpiących na demencję zapewnia im bezpieczeństwo, nie powodując jednak ograniczania mobilności innych podopiecznych, personelu i gości. Przyczynia się to do stworzenia bardziej otwartej, przyjaznej atmosfery. |
Materiały do pobrania:
|
|