ASCOM. System przyzywowy teleCARE IP, IP-DECT, Unite, Axess. Rozwiązania dla przemysłu.
  • DLA SZPITALI
    • System przyzywowy TeleCare IP
    • Ascom d63 - telefon DECT dla personelu medycznego
    • Myco 3- smartfon medyczny
    • Ascom Myco 2
    • UNITE serwery przetwarzania informacji
    • AXESS aplikacje na smartfony
    • MMA interfejs do urządzeń medycznych
    • Przykłady zastosowania
  • DLA PRZEMYSŁU
    • Optymalizacja procesów produkcyjnych
    • Integracja
    • Bezpieczeństwo pracowników
    • Carolina Turkey - analiza wdrożenia
    • d81 telefon przemysłowy
    • a71 pager alarmowy
  • Dla domów opieki
  • Dla hoteli
  • IP-DECT
  • Ascom i63 VoWiFi
  • Dlaczego ascom?

Lokalna komunikacja bezprzewodowa  =  znacznie lepsza opieka nad seniorami

Wsparcie dla personelu

Podczas jednej zmiany każda pielęgniarka i pomoc pielęgniarska przemierzają przeciętnie dystans sześciu kilometrów, co zajmuje im około półtorej godziny. A większość tej „bieganiny” jest niepotrzebna. Skrócenie czasu reakcji dzięki bezprzewodowemu systemowi Ascom pozwala zaoszczędzić co najmniej 65% tego czasu i przeznaczyć go na właściwą pracę, zamiast na „bieganie”.

Kontrola.
Opiekunowie otrzymuje wezwania podopiecznych w formie wiadomości tekstowej prosto na swój telefon. W ten sposób dokładnie wiedzą, kto
potrzebuje ich pomocy. Proste prośby mogą zostać spełnione natychmiast; inne mogą wymagać wezwania wsparcia osoby trzeciej. Jeżeli opiekun nie jest w stanie zareagować na wezwanie, może ono zostać szybko przekazane innemu pracownikowi, aby zapewnić tym samym odpowiednio szybką reakcję.

Mniej stresu.
Drastycznie zmniejszona ilość zbędnego chodzenia przekłada się na spokojniejsze, bardziej produktywne środowisko pracy. Wartościowy czas zyskuje się także poprzez wykorzystanie funkcji zdalnego otwierania drzwi czy lokalizowania zaopatrzonych w nadajniki radiowe urządzeń, takich jak wózki inwalidzkie czy chodziki.

Zwiększone bezpieczeństwo.
Dziêki przenośnemu terminalowi, pracownik może w jednej chwili skontaktować się z innymi. Aby w razie wypadku wezwać pielęgniarkę, lekarza, opiekuna, sanitariusza lub pracownika ochrony, wystarczy nacisnąć jeden przycisk telefonu / pagera.

Gwarancja dla podopiecznych

Być może największą korzyścią dla podopiecznych jest ich przekonanie o stałej opiece i szybkiej reakcji personelu w razie potrzeby. Mają oni pewność, że każda prośba o pomoc trafi do odpowiedniej osoby i spotka się z właściwą reakcją.

Bezpieczeństwo fizyczne.
Wezwania od podopiecznych są kierowane do właściwej osoby, np. pielęgniarki lub opiekuna. Nikt nie traci czasu i wiadomo jest, kto czeka na pomoc. Możliwe jest zainstalowanie czujników w wybranych miejscach i na odpowiednich urządzeniach w pokojach podopiecznych (np. maty podłogowe). Alarm uruchomiony przez taki czujnik trafi bezpośrednio do personelu, zwiększając tym samym bezpieczeństwo podopiecznych.

Spokój podopiecznych.
Wezwania od podopiecznych, zamiast być ogłaszane głośnym dzwonkiem i światełkami na korytarzu, pojawiają się dyskretnie
na urządzeniu bezprzewodowym odpowiedniego opiekuna. Zapewnia to wszystkim spokój, podopieczni czują się bardziej jak w domu.

Zwiększona mobilność podopiecznych.
Urządzenia w formie bransoletki albo zawieszki na szyję przyczyniają się do zwiększenia mobilności podopiecznych. Mogą oni w pełni korzystąć z zajęć terapeutycznych i rekreacyjnych nie tracąc możliwości wezwania pomocy.
Funkcja kontroli przemieszczania się podopiecznych cierpiących na demencję zapewnia im bezpieczeństwo, nie powodując jednak ograniczania mobilności innych podopiecznych, personelu i gości. Przyczynia się to do stworzenia bardziej otwartej, przyjaznej atmosfery.

Materiały do pobrania:

ascom_system_dla_domów_opieki_pl.pdf
File Size: 1181 kb
File Type: pdf
Download File

ascom_system_wanderer_control_pl.pdf
File Size: 569 kb
File Type: pdf
Download File

ascom_osobisty_nadajnik.pdf
File Size: 3472 kb
File Type: pdf
Download File

Obraz
Zobacz film poniżej: bezprzewodowy przycisk alarmowy dla mieszkańców domów opieki.

    CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ?

Prześlij

Obraz
KONTEL - DYSTRYBUTOR W POLSCE
02-528 Warszawa, Rakowiecka 30
tel. 22 646 76 76
[email protected] |   
www.kontel.pl
Ascom (Sweden) AB - PRODUCENT
www.ascom.com/ws

zobacz także Inne witryny kontel:

www.plantronics.net.pl  - słuchawki nagłowne dla biur, Call Center, UC - do telefonów, komputerów, tabletów i smartfonów
www.konftel.pl  - telefony i przystawki audiokonferencyjne 
www.clearone.pl - profesjonalne rozwiązania Audio-Video, mikrofony, nagłośnienie, streaming mediów
www.ip-dect.pl  - wielobazowe systemy telefonii bezprzewodowej IP (SIP) do dowolnej centrali telefonicznej
www.yealink.pl  - telefony i wideotelefony IP (SIP)
www.scalarider.pl  - interkomowy system łączności dla motocyklistów i rowerzystów

Ta strona jest własnością i jest zarządzana przez KONTEL Sp. z o.o., który jest odpowiedzialna za całą jego zawartością. Nazwa Ascom i logo marki są wykorzystywane za zgodą właściciela.
​Ascom nie ponosi żadnej odpowiedzialności za dokładność, kompletność i zgodność z prawem treści na tej stronie. Wszystkie treści mogą ulec zmianie bez powiadomienia. @2017