ASCOM. System przyzywowy teleCARE IP, IP-DECT, Unite, Axess. Rozwiązania dla przemysłu.
  • DLA SZPITALI
    • System przyzywowy TeleCare IP
    • Ascom d63 - telefon DECT dla personelu medycznego
    • Myco 3- smartfon medyczny
    • Ascom Myco 2
    • UNITE serwery przetwarzania informacji
    • AXESS aplikacje na smartfony
    • MMA interfejs do urządzeń medycznych
    • Przykłady zastosowania
  • DLA PRZEMYSŁU
    • Optymalizacja procesów produkcyjnych
    • Integracja
    • Bezpieczeństwo pracowników
    • Carolina Turkey - analiza wdrożenia
    • d81 telefon przemysłowy
    • a71 pager alarmowy
  • Dla domów opieki
  • Dla hoteli
  • IP-DECT
  • Ascom i63 VoWiFi
  • Dlaczego ascom?
Obraz

Wdrożenie systemu Ascom = zwiększona produktywność - Case Study

Wspomaganie procesów zarządzania
w zakładzie przemysłowym
  • Skrócony czas usuwania usterek nawet do 50%
  • Zwiększona wydajność maszyn (OEE)
  • Wspomaganie SMED – jednoczesne powiadomienie
    wszystkich służb

  • Rejestracja wszystkich zdarzeń, osób odpowiedzialnych, wezwań i czasu usuwania awarii 
  • Zwiększona motywacja pracowników

Zakład produkcyjny Carolina Turkey (USA)
Na współczesnym rynku każda organizacja przetwarzająca żywność dąży do konkurencyjnego produktu. Należy upewnić się, że utrzymując wysoką jakość produkcji zapewniamy bezpieczeństwo pracownikom oraz poprawiamy produktywność. Wszystko to wymaga zgranego zespołu, który ma możliwość szybkiego reagowania na wszelkie odchylenia w procesie produkcyjnym. W największej amerykańskiej przetwórni indyków Carolina Turkey wdrożono kompleksowe rozwiązanie Ascom, integrując oprogramowanie i bezprzewodową komunikację na wielu płaszczyznach.
Ascom został zintegrowany z następującymi systemami:
  • system telefoniczny PBX
  • system monitorowania i kontroli procesów 
  • system kontroli jakości
  • system planowania produkcji
  • system monitorowania sieci
  • system bezpieczeństwa i dostępu
  • BMS (Building Management Systems)
Zwiększenie wydajności
97% pracowników potwierdziło, że zastosowanie Ascom skróciło czas poświęcany na chodzenie po zakładzie i szukaniu kluczowych pracowników. Dzięki przypisaniu alarmów do odpowiednich stanowisk zamiast konkretnych pracowników, przesyłanie informacji o krytycznych alarmach było możliwe nawet podczas zmiany lub przestoju zakładu.
Obraz

Obraz
Skrócony czas usuwania usterek 
  • czas od zdarzenia do skutecznego powiadomienia skrócony do minimum
  • z badań wynika, że proces powiadamiania stanowi do 50% czasu przestoju*
Obraz

„Ascom daje nam spokojną głowę. 
Wiemy, że nasze urządzenia pracują i że alarm 
zostanie rozesłany natychmiast w przypadku awarii.  
Zaobserwowaliśmy rzeczywisty wzrost wydajności na naszych piecach.”
Curtis Sill, Operations Manager, Carolina Turkey

Obraz
Obraz
Bezpieczeństwo produktu
Wdrożenie rozwiązania Ascom pozwoliło na spełnienie wymogów (HACCP) Ministerstwa Rolnictwa USA. Zmiany w temperaturze produktu, układzie chłodzenia oraz w procesie pieczenia są szczegółowo monitorowane. Wszelkie odchylenia od ustalonych standardów są wysyłanie w formie alarmów tekstowych na telefony pracowników, co pozwala na szybką reakcję i uniknięcie strat.

Zwiększenie bezpieczeństwa i ochrony personelu
Załoga zakładu – bez względu na to gdzie się znajduje  – otrzymuje informacje na telefony. Dzięki temu jest w stanie odpowiedzieć szybciej, co zmniejsza ryzyko prze- stoju, wypadku lub nawet ewakuacji zakładu. Pracownicy zapytani w ankiecie w 94% potwierdzili, że Ascom podnosi bezpieczeństwo i zmniejsza ryzyko.
Obraz
Zwiększenie liczby cykli produkcyjnych
Rozwiązanie Ascom poprawia efektywność komunikacji w grupach. Pracownicy otrzymują informację na swoje przenośne terminale, nie muszą cały czas obserwować paneli ekranów z informacjami ani tracić czasu na lokalizację współpracowników.
Obraz
Poprawiono czasy przezbrojeń, dzięki lepszej synchronizacji zadań podczas zaplanowanych przestojów. Dzięki temu zwiększono ilość serii produkcyjnych oraz całkowitą wydajność.
Ograniczenie strat
Jeśli pracownik nie może odebrać wezwania lub lub je odrzuci, zadanie jest automatycznie przekierowywane do kolejnych pracowników. Szybka reakcja w przypadku niewielkich usterek zapobiega często poważnej awarii i znacznym stratom produkcyjnym.

Zwiększona motywacja
Wdrożenie Ascom usprawniło wewnętrzną komunikację, zmniejszyło stres i podniosło morale załogi. Powołano zespoły zajmujące się specyficznymi zadaniami. Zabieg ten przyczynił się do wzrostu motywacji i zmniejszenia strat.
Obraz
Zakład odnotował wzrost rocznego zysku dzięki zwiększonej produkcji. To efekt uniknięcia przestojów w wielu procesach, podniesienia wydajności pracy, zmniejszenia ilości odpadów, lepszej kontroli jakości i skrócenia czasu napraw.
Obraz
Prócz powyższych korzyści, zastosowanie Ascom pozwoliło również na wymierne oszczędności w kosztach produkcji, co przekłada się bezpośrednio na zwrot z inwestycji krótszy niż rok (ROI).
Obraz

    CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ?

Prześlij

Obraz
KONTEL - DYSTRYBUTOR W POLSCE
02-528 Warszawa, Rakowiecka 30
tel. 22 646 76 76
ascom@kontel.pl |   
www.kontel.pl
Ascom (Sweden) AB - PRODUCENT
www.ascom.com/ws

zobacz także Inne witryny kontel:

www.plantronics.net.pl  - słuchawki nagłowne dla biur, Call Center, UC - do telefonów, komputerów, tabletów i smartfonów
www.konftel.pl  - telefony i przystawki audiokonferencyjne 
www.clearone.pl - profesjonalne rozwiązania Audio-Video, mikrofony, nagłośnienie, streaming mediów
www.ip-dect.pl  - wielobazowe systemy telefonii bezprzewodowej IP (SIP) do dowolnej centrali telefonicznej
www.yealink.pl  - telefony i wideotelefony IP (SIP)
www.scalarider.pl  - interkomowy system łączności dla motocyklistów i rowerzystów

Ta strona jest własnością i jest zarządzana przez KONTEL Sp. z o.o., który jest odpowiedzialna za całą jego zawartością. Nazwa Ascom i logo marki są wykorzystywane za zgodą właściciela.
​Ascom nie ponosi żadnej odpowiedzialności za dokładność, kompletność i zgodność z prawem treści na tej stronie. Wszystkie treści mogą ulec zmianie bez powiadomienia. @2017